Accountmanager Duitsland

KLAAR OM
UIT-TE-
BLINQEN?

Als gespecialiseerde distributeur van zakelijke IT-producten in heel Europa, heeft ons partnerbedrijf, met meer dan 20 jaar ervaring, een sterke positie opgebouwd als merk-onafhankelijke logistieke dienstverlener tussen fabrikanten en wederverkopers.

Sinds de oprichting in 2001 is ons partnerbedrijf gevestigd in Nijmegen, en in 2022 heeft het zich ontwikkeld tot een volwaardige Europese groothandel en logistieke dienstverlener. Vanuit het distributiecentrum in Nijmegen staat ons partnerbedrijf dagelijks paraat om klanten te ondersteunen. Met een snelle service en uitgebreide logistieke diensten streven we er altijd naar om de juiste oplossingen te bieden.

Hun team van ongeveer 65 gemotiveerde medewerkers, zijn gedreven door een gezonde dosis humor en passie, staan klaar om aan alle IT behoeftes van hun klanten te voldoen.

Ben jij die gedreven Accountmanager die de Duitse taal spreekt en begrijpt met verkoopervaring, idealiter in de IT-branche? Ben je bekwaam in het in kaart brengen van prospects en leads voor jouw salesregio? Als jij het als een uitdaging ziet om klanten te acquireren en je klantenbestand verder uit te bouwen, dan zijn wij op zoek naar jou! 

Taken en verantwoordelijkheden

  • Volledig acquireren, beheren en uitbouwen van je eigen klantenbestand in Duitsland;

  • Werken aan een optimaal relatiebeheer met de Duitse klanten;

  • Samen met de binnendienst informatie verstrekken over producten, prijzen en levertijden, offertes op maat uitbrengen en het volledige ordertraject begeleiden;

  • Aftersales verzorgen;

  • In kaart brengen van prospects en leads voor jouw salesregio;

  • Enkele dagen per maand klanten bezoeken in Duitsland, terwijl je de rest van de tijd op kantoor werkt.

Dit verwachten we van jou

Als gedreven professional Accountmanager voor de Duitse markt ben jij klaar om deze diverse taken met enthousiasme aan te pakken en je stempel te drukken op de groei van ons partnerbedrijf.

Wij zoeken een Accountmanager die:

  • Uitstekend Duits én Nederlands spreekt en schrijft;

  • 40 uur per week vol energie wil steken in het verwezenlijken van de ambities;

  • Een relevante en afgeronde commerciële opleiding op MBO+/HBO niveau heeft;

  • Een natuurlijk talent is in communicatie en verkoop;

  • Klantbezoeken gaat afleggen in Duitsland;

  • Niet alleen professioneel, maar ook gezellig is en humor met zich meebrengt!

Dit bieden we jou


Voor deze uitdagende rol, mag je ook wat terugverwachten. We bieden je graag het volgende:

  • Een vast bruto maandsalaris van € 3000 – € 4500, afhankelijk van kennis en ervaring;

  • Mogelijkheid tot 1 – 2 dagen thuiswerken, incl. een thuiswerkbudget á € 600,- om jouw ideale thuiswerkplek in te richten;

  • Een uitstekende bonusregeling;

  • Een auto van de zaak;

  • Een dienstverband voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband;

  • Een uitstekende pensioenregeling;

  • Volop mogelijkheden om jezelf nóg verder te ontwikkelen.

Ons partnerbedrijf gelooft in het investeren in hun medewerkers en streven ernaar een werkomgeving te bieden waarin jij kunt gedijen en groeien in je carrière. Solliciteer nu en ontdek de voordelen die op jou wachten!

Interesse? Reageer snel!

Ben jij de Accountmanager die we zoeken? BlinQ Recruitment is gevraagd om deze functie in te vullen op basis van Werving & Selectie. Dit houdt in dat jij direct in dienst komt bij ons partnerbedrijf. We komen graag met je in contact om deze vacature vrijblijvend met je te bespreken. Sta je open voor een nieuwe uitdaging, maar sluit dit niet helemaal aan? Ook dan gaan we graag het gesprek met je aan. We zijn altijd op zoek naar UitblinQers! Je kunt contact opnemen via 06-13643270 of Jesse@blinqrecruitment.nl. 

KLAAR OM
UIT-TE-
BLINQEN?

Solliciteer nu!