Ons partnerbedrijf is een toonaangevend accountantskantoor die zowel landelijk als internationaal opereert. Met diepgaande kennis van regels en gedegen inzicht in de markt ondersteunen zij hun klanten. Dit kunnen zij niet zonder hun medewerkers: zij spelen een centrale rol in het realiseren van hun groeidoelstellingen.
Zij stimuleren hun collega’s dan ook om zich in elke fase van hun carrière te blijven ontwikkelen. Zij zetten mensen boven processen en hij kan bij hen écht impact maken.
Collega’s ervaren het partnerbedrijf als een mensgerichte organisatie met een toegankelijke managementstijl, een goede balans en een open feedback- en coachingcultuur.
Met een gemiddelde leeftijd van 35 jaar bieden ze een dynamische en gevarieerde werkomgeving met een mooie mix van collega’s!
Bij ons partnerbedrijf geloven ze in de vrijheid om zijn werk zelf in te richten, de mogelijkheid om zichzelf constant te blijven ontwikkelen en persoonlijke aandacht in een team waarin hij elkaar kent en hij mag meedenken over de organisatie.
Je krijgt een persoonlijke mentor die je begeleidt en coacht en je komt terecht in een betrokken en hecht team waar een goede werksfeer heerst. De lijnen naar collega’s en partners zijn kort. Daarnaast krijg je veel ruimte om je eigen weg te bepalen en jezelf te ontwikkelen in de breedte, zowel in werkzaamheden als in klantenpakket.
Binnen de organisatie vinden ze het belangrijk om hun maatschappelijke rol samen met hun collega’s serieus te nemen. Daarom krijgt iedereen bij ons partnerbedrijf de mogelijkheid om jaarlijks 20 uur maatschappelijk (vrijwilligers)werk te doen via de foundation van het bedrijf.
Kiezen voor ons partnerbedrijf betekent dat je aan het roer staat van jouw carrière en dat je van het begin tot het eind zelf je koers bepaalt.
Omdat ons partnerbedrijf enorm aan het groeien is zijn ze per direct op zoek naar een Salarisadministrateur!
Wat ga je doen?
Heb jij een passie voor functioneel beheer, procesoptimalisatie en het inrichten van workflows? Ben je gedreven om de salarisadministratie van hun klanten efficiënter en beter te maken? Solliciteer dan nu en versterk hun team!
Wat ga je doen?
- Jij wordt de drijvende kracht achter het optimaliseren en stroomlijnen van payrollprocessen bij hun klanten. Je zorgt voor een efficiëntere werkomgeving door het functioneel beheer van AFAS te perfectioneren, kansen voor procesoptimalisatie te signaleren en workflows effectief in te richten.
- Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de salarisverwerking van de klanten, waar jouw nauwkeurigheid en expertise onmisbaar zijn.
Wat breng je mee?
- Een afgeronde hbo-opleiding, aangevuld met PDL en/of VPS-diploma;
- Ruime ervaring in salarisadministratie en met AFAS Payroll (een enorme pré);
- Actuele kennis van de wet- en regelgeving rondom salarisadministratie;
- Nauwkeurigheid, cijfermatig inzicht en gedegen kennis van Excel.
Wat bieden wij?
Voor deze rol van Salarisadministrateur mag je ook wat van ons terugverwachten. Namens ons partnerbedrijf bieden we je het volgende aan:
- € 3.000,- t/m € 6.000,- bruto per maand op basis van 40 uur. Afhankelijk van jouw kennis, kunde en ervaring;
- 29 vakantiedagen;
- Thuiswerkbudget (en dus mogelijkheid tot thuiswerken);
- Uitstekende opleidingsmogelijkheden;
- Goede coaching & begeleiding;
- Flexibiliteit voor het invullen van je werk qua uren;
- Maak je een keer overuren? Dan krijg je tijd voor tijd!;
- Premievrij pensioen zodat je maandelijks netto meer overhoud!;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Goede werk-privébalans.
Interesse? Kom in contact!
BlinQ Recruitment is gevraagd om deze functie van Salarisadministrateur in te vullen op basis van Werving & Selectie. Dit houdt in dat jij direct in dienst komt bij onze partner. We komen graag met je in contact om deze vacature vrijblijvend met je te bespreken. Sta je open voor een nieuwe uitdaging, maar sluit dit niet helemaal aan? Ook dan gaan we graag het gesprek met je aan. We zijn altijd op zoek naar UitblinQers! Je kunt contact opnemen via 06-13643270